Wykorzystanie animacji w filmach promocyjnych
Dzisiejszy marketing bardzo się różni od tego sprzed 20 czy 30 lat. Walka o klienta przeniosła się do wirtualnego świata. Kampania reklamowa musi uwzględniać użytkowników internetu. Dlatego firmy tworzą swoje strony oraz profile na portalach społecznościowych. Mile widziany jest także kanał na YouTube. Ponieważ najskuteczniej przedstawić angażujące treści za pomocą filmiku, warto nagrać go w profesjonalnej agencji. Zaufanie, jakim obdarzymy fachowców z branży produkcji filmowej, z pewnością szybko się opłaci. W filmach promocyjnych oraz prezentacjach multimedialnych bardzo często używamy nowoczesnych technik, specjalnych efektów, czy animacji. To właśnie może być strzał w dziesiątkę! Dobry scenariusz sprawi, że film animowany przedstawi każda treść. Może to być humorystyczna opowieść lub wzruszający film, który zaangażuje i poruszy naszych potencjalnych klientów. Właśnie to jest ważne w dzisiejszym marketingu. Należy wzbudzić jakieś uczucia u odbiorcy.