Pochodzenie

Kinetoskop filmu został przeznaczony dla systemu pętli jedno osobowych z wyświetlaniem. Edison, wraz z asystentem WKL Dicksonem, a następnie nawet z Kinetophonem, którzy razem połączyli Fonograf Edisona. Począwszy od marca 1892, Eastman, a następnie, od kwietnia 1893 do 1896, Nowy Jork Blair’s Camera co dostarczało Edisonowi 1 9/16 zysków i byłoby skromniejszą nagrodą. Bardziej perforowane przez Edisona było laboratorium, aby utworzyć 35 mm słupowe taśmy filmowe (w niektórych pkt w 1894 lub 1895, Blair rozpoczął wysyłanie Edisonowi, że zostało wycięte dokładnie do jego specyfikacji). Apertura Edisona określona jest przez ramy jednego filmu w wysokiej 4 perforacji. Edison posiadał wyłączne prawa patentowe do jego konstrukcji 35 mm ruchomego obrazu filmowego, z czterema otworami na ramie, zmuszając jego głównych filmowych konkurentów – American Mutoscope & Biograph, do wykorzystania 68 mm filmu, którego używano do tarcia paszy, a nie otworów, aby przenieść film za pomocą kamery. A orzeczenie sądu w marcu 1902 uniemożliwiło Edisonowi roszczenia, pozwalając każdemu producentowi lub dystrybutorowi wykorzystania projektowania 35 mm Edisona bez licencji. Filmowców były już wielu w Wielkiej Brytanii i Europie, gdzie Edison nie posiadał patentów.