Film promocyjny
O wiele bardziej przemawiają do nas obrazy niż słowo pisane. Nic więc dziwnego, że w telewizji, internecie podstawę promocji marki stanowi film promocyjny. Jest on w stanie wywołać u odbiorcy konkretne emocje. Nigdy jednak nie można zapominać o tym, że film musi przekazać określoną treść. Rzecz jasna wzmocnioną dźwiękiem oraz obrazem. Rzecz jasna tylko największe marki mogą sobie pozwolić na produkcję filmów reklamowych emitowanych w telewizji. Małe i średnie przedsiębiorstwa poprzez film promocyjny o nowych Klientów mogą jednak walczyć za pośrednictwem internetu. Każdego dnia miliony internautów ogląda filmy na YouTube, przegląda wiadomości w mediach społecznościowych. Co więcej film reklamowy w internecie może być o wiele skuteczniejszy. Pozwala bowiem dotrzeć do najbardziej pożądanej grupy odbiorców. Film promocyjny może być również wykorzystany na wszelkiego typu eventach, spotkaniach, konferencjach. Ma służyć budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Stworzenie profesjonalnego filmu promocyjnego najlepiej przeznaczyć agencji reklamowej, która zajmie się zbudowaniem scenariusza, produkcją oraz postprodukcją.